Saturday, January 1, 2011

...hari pertama d tahun 2011...




1 Januari... mestila cuti... public holiday 2 kn... n ble d sebut cuti, dh tentulah xtvt utama aku tlg mak noreh... hu3... sgt2 penat tp ble tgk hasilnya, hilang penat sudah... pndai ke aku noreh??? eh tentula.. ha3... dgn bangga aku ckp... ntah mcmne la pokok getah 2 meraung ble aku toreh dia.. hu3... tp kire terer r gak... lgpn dr kecik smpai dh bsar pnjg nie g tlg mak, xkn la xtau2 lg kn... sng je... kalo de luka2 ckit 2 biase la... ckit ke?? he3... byk la gak luke dia... keh3...

ble blik umh, bknnye nk g mndi... ade ke aku g tgk fb dlu... ish3... xpatut2... ha3

sprt yg tlh d plan, aku mau kemas blik... n yg paling utama is tukar cadar... warna merah ati... kalah pengantin nye cadar (xde la smpai mcm 2 sbnrnye)... ha3... tp mang cantik... kalo de org yg bertunang leh guna cadar nie... cantik sgt2... sgt2 suke... tp mak ckp xleh slalu wat basahan... syg 2... skali skala leh la... he3..

ari nie de berita yg sgt2 x d sangka... faizal yusof yg pelakon 2, ala ex siti nordiana, meninggal dunia... terkejut ble bca dlm fb.. en ezany nizariff yg post story nie... dia meninggal d sbbkn serangan sakit jantung... pelik gak.. muda2 lg dh kne sakit jantung... doktor ckp saluran darah ke jantungnya tersumbat...

drpd pe yg aku blaja mse attend course 1st aid n cpr ari 2, slh 1 sbbnye adlh rokok n permakanan... pe yg berlaku nie harus d jdkn iktibar n pengajaran utk kte... betapa pentingnya m'jg kesihatan... n ble2 mse kte akn meninggalkan dunia ini... yg pastinye sume ini adlh ketentuan-Nya... semoga roh allahyarham faizal d tmptkn b'sama2 golongan org2 yg beriman... amin...

No comments:

Post a Comment