Friday, December 31, 2010

~...mengira detik2 akhir 2010...~

beberapa minit je lg tamatla thun 2010 dan bermulalah thun 2011... azam thun 2011??? sebetulnye mang xde... xtau pe yg nk d azamkn... makne azam bg aku pn dh berubah... kdg2 aku pelik nape org tggu thun baru, barulah nk de azam... bukanke azam 2 perlu ade tiap2 ari???

utk thun 2011, aku xde azam...
yg ade cume hrpn n impian... aku x meletakkannya sbg azam coz pe yg aku hrpkn adlh sesuatu yg harus aku jalani dgn ketabahan n hati yg ikhlas... barulah ianya akn menjd kenyataan... yg pastinya, sumenye terletak pd ati n dri masing2... aku akn m'jdkn 2010 sbg pegangan n pengajaran dlm idup aku... terlalu byk pahit n manis yg aku dapati dlm thun nie... smpai kdg2 aku rse mcm dh give up... sbb pahitnye lbih byk drpd yg manis...

walau apepn, idup tetap harus d teruskn... aku berharap 2011 membawa seribu makne yg indah n bahagia dlm idup aku... Ya Allah Ya Tuhanku.. Kau tabahkanlah hatiku... Kau lindungilah daku dgn rahmat-Mu... aku bersyukur pada-Mu Ya Allah... amin...

No comments:

Post a Comment